Greetings from China

Warm summer nights

Kategori: Allmänt

Hej igen. Nu är jag, Sofi, tillbaka i matchen efter några dagar offline på Hainan - Kinas Hawaii. Jag bestämde mig för att passa på att besöka denna ö under May Holiday och trots att flygbiljetten var lite för dyr för mitt eget bästa ångrar jag inte en sekund att jag åkte. Och även om jag lyckades blir bestulen på handväskan redan första kvällen (därför har jag tyvärr inga bilder) var det oslagbart att få spendera tre dagar med  strandhäng, stora vågor, öl och sena nattbad. Tänk er 35-gradig värme, ett brusande hav och semesterlycka så det står härliga till så förstår ni säkert vad jag menar.  Och nu känner jag faktiskt för första gången att jag är redo för att komma hem till Sverige. Resan till Kina har varit fantastisk på alla sätt och vis och jag kommer definitivt att åka tillbaka någon gång men det är en skön känsla att känna sig färdig och nöjd. Så nu taggar vi redovisning av projekten imorgon och sen åker några av oss hem till blommande vår och soliga uteserveringar. See you there!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: